töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

álom és valóság

2009.10.07. 07:12 | aszilvia | 1 komment

álmodozni valamiről és élni valamiben nem ugyanaz..kivételesen igazán jól érzem magam és mégis írok..hogy ennek mi az oka? magam sem tudom..eszembe jutott pár gondolat..talán mert mostanában többet foglalkozom az álmaimmal.. a megvalósításukkal..a céljaimmal..újabban ilyenek is vannak..de ehhez jó messzire kellett menni..és visszajönni..hogy átértékelődjön bennem valami..lassan kezdek megbékélni azzal hogy úja itthon..de tudom hogy az álmaim erősebbek az elfogadásnál..így ha elvégeztem amiért itt vagyok továbbállok..de most ..

ez a teremtés az alkotás ideje..létrehozni az álmokat..és most összeállt a kép..egy egésszé..az alapok megvannak most jöhetnek a részletek a színek akárcsak a képeimen..és ha kész? akkor rám néz és visszaköszön..megkérdi

-hogy vagy?

és én majd akkor elgondolkozva felelem

-merre jártál eddig? mi tartott ilyen soká?

-vártalak..vártam hogy felébredj..

mint a matrixban..wake up neo! rózsaszín vagy kék pirula? fel akarsz ébredni vagy álmodod a képzelt világod tovább?

ÉBREDEZEM

még kissé ragadnak a szemeim..még csak pislákolok mert néha túl sok a fény..de szokom..és élvezem a melegét..az áldását..az örömét..

szervusz óperenciás....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr791433275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óperenciás 2009.10.10. 15:28:12

szervusz szilvia...és jó reggelt...

jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat jelent...

és jó, hogy élni akarod az álmaidat és nem csak álmodni az életed...

és jó, hogy élvezed a fény melegét, áldását, örömét...csak élvezd...élj vele...és alkoss...
süti beállítások módosítása