töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

legyen világosság!..vagy ne?

2009.06.11. 09:16 | aszilvia | Szólj hozzá!

és a változás kereke nem áll meg..csak forog és forog tovább..néha reménykedem hogy egyszer legalább hosszabb időre megpihen..de nem..mit kellene tennem?

nem tudom..túl sok kérdés van bennem..túl sok mindenre szeretnék választ kapni..figyelek befelé..figyelek kifelé..néha hallom.néha látom..néha azt hiszem tudom..néha elindulok valamerre..azt hiszem jófelé megyek.aztán rájövök hogy mégsem..vagy nem jövök rá..de mégsem..

rmerre? merre az előre?

itt vagyok a világ végén..örülnöm kéne mindennek..alapjában örülök is..mégis be becsúszik egy ki..tul szar nap..és nem értem miért..ilyenkor nem tudok mit kezdeni magammal.. sem.. meg az egésszel és csak azt szeretném legyen már vége..

vége mindennek..

elindulok valahova..és közben érzem hogy legszívesebben megállnék és csak leülnék és csak lennék..és nem törődnék semmivel..

van hogy meg is teszem..de van hogy csak vágyakozom utána..és akkor érzem a feszültség emelkedését..és egyszer csak amikor már lesüllyedtem annyira hogy onnan már nincs lejjebb..akkor bumm...

elég..

és felállok és otthagyok csapot papot..mert nem megy..mert leblokkol az agyam..nem hallok semmit..nem látok semmit..csak hogy abból ami van elég..

de nem tudom merre..nem tudom mit ..

mély levegő..beszív..kifúj..

igen..

elmúlik minden feszültség..

várok..

várok..

várok..

valamire..

hogy valaki felkapcsolja helyettem a villanyt..és akkor majd látok a sötétben..

nem..nem várhatok mindig másra..

nekem kell felállnom és felkapcsolnom a villanyt..

nekem..

A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr201178182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása