töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

gondolkodom..

2008.09.25. 13:17 | aszilvia | Szólj hozzá!

és ha gondolkodom akkor annak néha jobb hangot adni még akkor is ha ezzel olyan mélységekbe engedek be olyan embereket akiket nem akarok - ahova nem akarok..

vannak nehéz napok amikor nem tudom mi van..

van amikor az ezerszirmú virág életre kel és hullajtja a szirmait mint ősszel a fák a leveleket..

minden egyes elhullott szirom emlékeztet egy kérdésre..egy érzésre..egy vágyra amire választ szeretnék kapni..de ahogy elhullik elfújja abban a pillanatban a szél és lehetetlenné teszi hogy a válasz megérkezzen valaha is..

nem tudok utána futni..mert a lábaim nem engednek..hiába lebegek a föld felett..

mintha csak egy kalitkában lebegnék aminek hiába van nyitva az ajtaja mégsem repüléhetek ki..mert kint nem tudom mi vár..napsütés vagy orkán..

persze innen bentről soha nem fogom megtudni..csak a vágyakozás marad meg hogy ha kirepülnék akkor élhetnék..akkor láthatnék..akkor érezhetnék..

a saját börtönöm rabja vagyok..

vajon örök ítéletet adtam magamnak? életfogytig tartót?

vagy egyszer kaphatok feloldozást magamtól..és hihetem azt hogy nyitva az ajtó?

már magam sem tudom hogy mi az amire igazán vágyom..

jó e ez a börtönrabság vagy tényleg kell a szabadság..




A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr68680955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása