töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

...

2010.01.14. 20:30 | aszilvia | Szólj hozzá!

az a helyzet hogy jóformán nem is emlékszem mikor írtam utoljára ide..sokminden változott..az utolsó vonat kisiklotta óta..persze ez nálam nem akkora újdonság..lassan mindenki megszokja csak én nem hogy az élet kereke csak forog és forog tovább..

ha visszagondolok az elmúlt évre..mennyi döntést hoztam..és ha nem úgy döntöttem volna ahogy akkor most vajon mi lenne..néha elgondolkodom vajon mi lenne..mi lett volna ha nem megyek haza ausztráliából..ha nem megyek el rómába..ha nem jövök amerikába..az elmúlt évben ez a harmadik kontinens..még nem döntöttem rekordot..sem időben sem mennyiségben..de haladok a végkifejlet felé..hisz mindannyian afelé haladunk..folyamatosan döntéseket hozunk..választunk..ezt vagy azt..erre vagy arra..és az élet vize arra folyik tovább ameyiket választottuk..mindig jön egy újabb elágazás..ahol megint csak dönteni kell..és sosem tudom igazán előre hogy az a döntés lesz a jobb amit válsztok vagy a másik amit választhattam volna..de mindig választok hisz nem maradhat semmi változatlan..ebben az életben..

valami megint változik az biztos..megint festek..de ez msot valami egészen más..valami új..még nekem is..nem tudom miért csak azt hogy honnan..lassan elkészül a kép..de már most úgy érezm mintha láttam volna már valahol..van egy néhány kép amivel ezt éreztem miközben készült..az életem is egy állandó dejavu..eluralja és fogva tart..az állandó érzés hogy ezt már átéltem egyszer valahol valamikor..de hogy vajon hol és mikor..arról fogalmam nincs..csak jön egy pillanat és bekattan valami..ezt már láttam és van hogy néhány pillanattal előre is megyek és tudom mi lesz..de aztán elszáll a varázs..elmúlik az érzés..és minden megy tovább..

próbálom irányítani az életem de valamiért mégis úgy tűnik mintha nem én irányítanám hanem valaki bennem általam..én csak végrehajtom a feladatom amit vállaltam..amiért itt vagyok..sokszor nem tudom mi is az..sokszor elgondolkodom vajon jó irányba haladok e..de aztán rájövök másfelé nem lehet csak előre..mint a fa ágai vagy a folyó ahogy követi útját ..ahogy egyik ágból fakad a másik ahogy egyik meder tereli a folyót egy következő irányba úgy alakul az életem..

sokaknak érthetelen..felfoghatalan hogy lehet így élni..én meg azt nem értem hogy lehet másképp..

hogy lehet másképp?

lehet?

sokmindenre jöttem rá mi az amire feltétlenül szükségem van és mi amire semmiképp nincs..lassan van ami megérkezik..és még mindig van amire nem lenne szükség de van..és persze ami még nem ért el hozzám..

make a plan készíts tervet..mondják sokan..legyen célod..akkor tudod mifelé haladsz..

talán tudom mifelé haladok..talán van célom..talán tervem is?

hmm..

hát..ma ez jutott az eszembe..

A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr671672983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása