töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

a kisiklott vonat esete....

2009.11.05. 11:10 | aszilvia | 2 komment

egyszer volt egy vonat

szépnek mondták

annak látták

tele színes villogó lámpákkal

csillogó vázakkal

vakítóan fényes ablakokkal

 

mutatták neki milyen a világ

egy nap elágazáshoz érkezett

a váltó elromlott

nem tudta merre

jobbra

vagy balra

így hát kisiklott

 

vagy mert szemben jött egy vonat

vagy több is

és nem akart nekimenni

inkább kitért az útból

 

pedig olyan szépen burjánzó természet vette körül

minden olyan eleven és zöld volt

a nap ragyogott

melegített

az eső elkerülte

mégis az az elágazás lett a veszte

 

na meg az a fene nagy öntudata

hmm..

 

béke poraira

emlékét szívünkben őrizzük

 

bár

egyszer olvastam valahol valamit

ami szebben fejezi ki

az elmúlást

de nem tudom hol volt és azt sem hogy ki és azt sem hogy idézni tudnám

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr591502018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nomokka 2009.11.19. 12:07:26

Elég egyszerűre sikeredett badarság....főleg a vége...művészi?......haha

fiva 2009.11.22. 19:08:20

Kedves Szilvia!
Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával ragadott valamennyi, nagyon megérintették a lelkemet. Különösen az "Ábránd", a "Lélekidő". Mielőtt elolvastam volna az írásaidat, azokat "kiolvastam" a képeidből, a portrék tekintetéből, a csendéletek csendjéből, az általad használt szinek világából.
Igen, én is azt hiszem megtaláltad a helyed a világban!!!

A "vonatunknak" mi válasszuk meg a pályáját és,hogy milyen lesz az útja és a végállomás, az is tőlünk függ!!

Vali
süti beállítások módosítása