töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

élménydömping

2009.04.26. 00:52 | aszilvia | Szólj hozzá!

jobb szóval nem tudom jellemezni az érzést ami hatalmába kerített..néhány hete kezdődött csupán de amikor visszagondolok vagy leglábbis megpróbálok visszagondolni a kezdetére már elhomályosul..az idő nyomban lényegét veszti..nem érdemes számolni a napokat..nem érdemes kutatni a kezdetet..vagy hogy a holnap mit hozhat..megpróbálom csak elfogadni hogy minden nappal jön valami új..valami más..valami ami tegnap még nem volt..ami egy perccel ezelőtt még eszembe sem jutott..

lemondtam a napok előre eltervezéséről..felesleges..ha eltervezem valahogy a pillanat van hogy felülírja..és akkor úgyis az van ami..

már nem kapkodom a fejem össze vissza..hogy is van ez..mi is ez már megint..jaj..ezernyi új hang..illat..képek..

ha újra látom már nem olyan mint először..már ismerős..ha csak egyszer láttam akkor is..

a napok rohannak gyors egymásutánban..ma ma.. holnap holnap.. és aztán egy új nap.. és megint.. és megint ..

felesleges lenne belebonyolódni..

ha nem lennék képes  megélni a pillanatot akkor nem tudnám élvezni..

nem lehetetlen..semmi sem az

de hogy mennyire más innen minden.. mint onnan..

érdekes az élet..csak most kezdem érteni mekkora ajándék..és hogy aki nem tud vele mit kezdeni az valóban csak szenved.. annak átok minden nap minden óra és minden perc..

megértem ha feladja..de már örülök hogy én nem tettem..

még ha nem is tudom meddig tart ez itt..amiben éppen vagyok..

nem tudom..lehet nem fogok emlékezni semmire ha ennek vége..lehet hogy mielőtt meghalok és lepereg ennek az összes emléke elszomorodok hogy vége..

de lehet addigra már azt fogom gondolni mennyire megérte..


valóban csak néhány dolog van ami igazán fontos az életben..ami igazán számít..

hogy merjünk..

álmodni..remélni..hinni..várni..bízni..tenni..

bármit..mindent.. önmagunkért..

még ha az elején nem is látni hogy miért..

a végére mindig kiderül hogy megérte..

megérte a fáradozást..a belefektetett rengeteg energiát..


az élmények mindenért kárpótolnak..

én még talán félúton sem vagyok.. mégis az elmékeim száma van akinek túl sok..


nekem talán sosem lesz elég..

A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr631086648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása