töredékek

töredékek mint egy süti darabjai amit az élet nevű dobozból vettem ki

Friss topikok

  • valaki&senki: Itt az idő menni kell :( menteni! menteni! ki tudja miért? az idö sürget. később még jól jöhet. ki... (2011.01.30. 10:59) mindennek a vége..
  • fiva: Kedves Szilvia! Még nem írtam, de most kénytelen vagyok. Megnéztem a képeid és nagyon magával rag... (2009.11.22. 19:08) a kisiklott vonat esete....
  • Óperenciás: szervusz szilvia...és jó reggelt... jó, hogy akkor is tudsz írni amikor jól érzed magad...sokat j... (2009.10.10. 15:28) álom és valóság
  • Óperenciás: ...mindig furcsa érzésem volt a jó dolgokkal, érzelmekkel kapcsolatban...nem tudtam miért nem tudo... (2009.10.08. 10:24) az alkotásról..a vágyról..a másról..a fájdalomról..
  • Óperenciás: Valamit megtapasztalni egyben burokban való tartózkodást is igényel...egyébként csak rajtunk múlik... (2009.10.02. 17:07)

Linkblog

HTML

az utolsó mindig felülír mindent..

2008.10.03. 19:35 | aszilvia | Szólj hozzá!

időnként apró pihék hullanak az ölembe..magasról..figyelem ahogy szállnak..közelednek..majd elülnek csendesen.. magukkal hozva a válaszokat..hogy a következő szellő tovarepítse őket..

gondolatok melyek nem hagynak nyugodni..érzések melyek életre kelnek aztán kétséget ébresztenek..

remélem a pihék elviszik őket..

az eső mindig nyugat felől érkezik..

s ha a nap kisüt mindig felmelegít..

az álmok melyek egy dobozban várnak csendesen..fenn a polcon..egy félreeső zugban..a könyvek mögött..biztos helyen..hogy más se lássa ahogy én sem..bár tudom hogy ott vannak..időnként kiabálnak..hátha felfigyelek rájuk..lassan por fedi..ahogy mindent..a szél késik valahol..nincs ereje..rózsaszín az ég alja..régi bölcsesség hogy holnap fújni fog..de a barikád mögül nincs kiút..

van öt mécsesem..a polcon..időnként világítanak csendesen..megvilágítják a szavakat..miket valamikor rájuk írtam..

bizalom..hit..erő..szeretet..boldogság..

van hogy elfelejtem mennyire fontosak..van hogy mindent elfelejtek..van hogy szeretnék mindent elfelejteni..hogy ne emlékezzek..csak a mának éljek..

de a ma felüllír mindent..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszilvia.blog.hu/api/trackback/id/tr52694915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása